Thursday, August 19, 2010

Tech - Temperaturat ekstreme do të na përcjellin deri më 2050


Këtë vit do ta konsiderojmë të ftohtë, pasi që deri më 2050 do të na përcjellin temperatura edhe më ekstreme.

Kështu thotë Organizata Kombëtare amerikane për natyrë, në kohën kur agjencia hapësinore amerikane NASA ka konstatuar se viti aktual është më i nxehti në 131 vjetët e fundit.

Organizata Kombëtare për Natyrë thekson se ngrohja e planetit do të sjellë më shumë reshje, por edhe thatësirë në të gjitha pjesët e botës.

Rrëshqitjet katastrofike të tokës në Kinë, përmbytjet në Pakistan dhe vala ekstreme e të nxehtit në Rusi, për shkencëtarët që studiojnë ndryshime klimatike janë shembull i kushteve atmosferike, që do të bëhen të zakonshme në procesin e ngrohjes së planetit tonë.

No comments:

Post a Comment