Saturday, August 21, 2010

Showbizz - Lista e 20 përfituesve më të mëdhenjë në botën e Hip-Hopit

 


Jay-Z ka fituar hiç më pak se 63 milionë dollarë vitin e kaluar, që është më shumë se gjysma e fitimeve konkurrentit të tij në pozitën e dytë, P.Diddy, duke u bërë kështu njeriu me përfitime më të mëdha në hip-hop.

Krijuesi i hitit "Empire State Of Mind", ka kryesuar në listën e më të pasurve në botën e hip-hopit të publikuar nga Forbes për të tretën herë në katër vitet e fundit, pasi fitoi më se 63 miionë dollarë vitin e fundit falë të ardhurave nga turneu "Blueprint 3" dhe pronave tjera si studio e regjistrimeve, linja e modës, aksionet në klubin e basketbollit New York Nets dhe nga zinxhiri i bareve sportive.

Lista vazhdohet nga P.Diddy që as që mund t′i afrohet vendit të parë me 30 milionë dollarët e fituar, ndërsa në pozitën e tretë është Akon me 21 milionë dollar.

Jay-Z mbetet ende larg bashkëshortes së tij Beyonce, që ka fituar mbi 80 milionë dollarë në periudhën e njëjtë.

Lista e 20 përfituesve më të mëdhenjë në botën e Hip-Hopit për 12 muajt e fundit nga Forbes:

1. Jay-Z: $63 milionë
2. P. Diddy: $30 milionë
3. Akon, $21 milionë
4. Lil Wayne, $20 milionë
5. Dr. Dre, $17 milionë
6. Ludacris, $16 milionë
7. Snoop Dogg, $15 milionë
8. Timberland, $14 milionë
9. Pharrell Williams, $13 milionë
10. Kanye West, $12 milionë
11. Drake, $10 milionë12. T.I., $9 milionë
12. Swizz Beatz, $9 milionë
14. Eminem, $8 milionë
14. 50 Cent, $8 milionë
14 Young Jeezy, $8 milionë
17. Common, $7 milionë
18. Soulja Boy, $6 milionë
18. T-Pain, $6 milionë
20. Lil Jon, $5 milionë

No comments:

Post a Comment