Saturday, August 21, 2010

Lifestyle - A i dini sekretet e trupit tuaj?

 
 Trupi i njeriut aq sa është kompleks është edhe magjepsës.Po i dimë sekretet kryesore të trupit tonë? 



*Edhe pse truri shpërndan sinjalet e dhimbjen në trup, ai nuk ndjen ato asnjëherë
*Edhe pse mendojmë se truri është më aktiv gjatë ditës, në fakt ai është më aktiv gjatë kohës që jemi në gjumë
*Njerëzit me nivel më të lartë të IQ-së shohin më shumë ëndrra se njerëzit normal
*Trurit i duhet energji 10 watt-ëshe për të funksionuar normalisht
*Edhe pse truri peshon sa 2%-shi i trupi, ai ka nevojë për 20% të oksigjenit dhe kalorive
*Forma e trurit ndryshon gjatë periudhës së pubertetit
*Nëse s'jeni binjak, era e trupit tuaj është unike. Për këtë arsye fëmijtë dallojnë lehtësisht aromën e trupit të nënës
*Ndjeshmëria ndaj aromave të femrat është shumë më e lartë se te meshkujt
*Hunda mund të dallojë rreth 50.000 aroma të ndryshme
*Edhe pse dhëmbët fillojnë të dalin disa muaj pas lindjes, ato fillojnë të zhvillohen 6 muaj para lindjes
*Shumica e meshkujev përjetojnë erekcion të rregulltë në gjumë, gati në çdo 1.5 orë
*Këmbët çdo ditë mund të hedhin jashtë deri në gjysmë litër djersë. Në çdonjërën këmbë ka nga 250 mijë gjëndra djerse
*Një teshtje mesatarisht arrin shpejtësinë prej 44,704 m/sekondë
* Ndërsa kollitja arrin shpejtësinë deri në 26,8224 m/sekondë
*Nëse eshtrat nuk marrin sasinë e mjaftueshme të kalciumit, ato mund të shkatërrojnë vetveten
*Për të hedhur një hap, njëkohësisht përdorim 240 muskuj
*Muskuli më i fortë në trup është ai i gjuhës
*Vetëm njerëzit nxjerrin lotë nga emocionet, kafshët qajnë vetëm kur kanë dhimbje
* Adrinalina i jep fuqi të madhe njeriut. Ndonjëherë mund ti japë fuqi sa për të ngritur edhe një makinë
(Crapter)



No comments:

Post a Comment